Waarom moet er iemand bij mij binnen zijn voor de glasvezelaansluiting?
Direct naar hoofdinhoud
Ik krijg glasvezel

Waarom moet er iemand bij mij binnen zijn voor de glasvezelaansluiting?

We komen 2 keer bij je binnen. De eerste keer bepalen we samen wat de beste plek is voor je aansluiting. De tweede keer komen we je aansluiting installeren. 

 

Goed om te weten: onze medewerkers kunnen zich altijd legitimeren. Vraag daar om als je iets niet vertrouwt.

Ik krijg glasvezel
  • Houd ik hetzelfde e-mailadres als ik glasvezel krijg?
  • Ik was er niet, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of monteur?
  • Kan ik Digitenne gebruiken als ik glasvezel heb?
  • Ben ik iets verplicht als ik toestemming geef?
  • Kan ik meerdere ontvangers gebruiken?
  • Kan ik met glasvezel tegelijkertijd bellen, internetten en tv-kijken?
  • Waarom moet ik toestemming geven?
  • Kan ik de oude COAX kabels blijven gebruiken?
  • Is de glasvezelaansluiting echt kosteloos?
  • Blijft mijn onderneming bereikbaar tijdens de werkzaamheden
  • Mag ik zelf beslissen waar het glasvezelaansluitpunt komt?
  • Stoppen jullie met werken als het vriest?
  • Waarom zou ik overstappen op glasvezel?
  • Is glasvezel ook interessant als ik niet veel internet?
  • Is glasvezel duurder dan mijn oude abonnement?
  • Er steekt een oranje kabel uit de grond. Wat is dat?
  • Blijft mijn internet werken tijdens de werkzaamheden?
  • Hoe lang duurt het plaatsen van een verdeelkast?
  • Gaan jullie graven in mijn straat en rondom mijn bedrijfspand
  • Hoe maak ik een afspraak om mijn aansluiting te activeren?
  • Hoe geef ik toestemming voor een aansluiting?
  • Hoe lang duurt het om mijn wijk aan te sluiten op het glasvezelnetwerk?
  • Hoe maak ik een afspraak voor het installeren van een glasvezelpunt op mijn adres?
  • Hoe pas ik mijn afspraak voor het activeren van mijn abonnement aan?