Dat ligt aan je provider. Wij zorgen voor een open netwerk. Dat betekent dat je zelf een provider kiest. Hoe snel je internet is, ligt aan het abonnement dat je afsluit.
Mijn woning in aanbouw
Wat zijn de kosten van een glasvezelaansluiting?
We sluiten je woning kosteloos aan. Je betaalt er dus niets voor.
Heb ik al een glasvezelaansluiting?
Check het met onze postcodecheck. Voer je postcode en huisnummer in en je ziet meteen de status van je adres.
Jullie zijn in mijn straat aan het werk. Krijg ik nu glasvezel?
Niet altijd. We graven soms in een straat, zonder dat we de panden aansluiten. Dat is nodig om ons netwerk voor te bereiden. Ben je benieuwd of jouw adres al op de planning staat? Doe dan de postcodecheck.
Kan ik glasvezel krijgen in mijn huurhuis?
Ja, dat kan. We sluiten ook huurhuizen aan op ons netwerk. Check met de postcodecheck of jouw wijk al op onze planning staat.
Mijn adres staat nog niet op de planning. Wanneer krijg ik glasvezel?
Dat is nog niet duidelijk. We laten het meteen weten als er meer duidelijk is. Als eerste een bericht? Schrijf je dan in voor onze netwerkupdates.
Staat mijn woning al op de planning voor glasvezel?
Check het met onze postcodecheck. Voer je postcode en huisnummer in en je ziet meteen de status van je huis.
Waarom heeft mijn buurman wel glasvezel en ik niet?
Dat kan meerdere oorzaken hebben.
Misschien was je niet thuis toen we langskwamen? We laten dan altijd een briefje achter. Het kan ook dat we je wijk hebben aangesloten voordat jij er woonde. De vorige bewoners hebben zich dan misschien niet aangemeld.
Wil je alsnog een glasvezelaansluiting? Doe dan de postcodecheck om te kijken of dat kan. Of neem contact met ons op.
Staat mijn bedrijfspand al op de planning voor glasvezel
Check het met onze postcodecheck. Voer je postcode en huisnummer in en je ziet meteen de status van je bedrijfspand.