Wanneer krijg ik reactie op mijn verzoek om mijn aansluiting te verplaatsen of verwijderen?
We sturen je binnen 1 werkdag een offerte. Heb je na 2 dagen nog niets van ons gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb al glasvezel
Wat kost een haalbaarheidsonderzoek?
Het onderzoek is kosteloos. Je vraagt het vrijblijvend aan. Is het mogelijk om glasvezel aan te sluiten? Dan kost dat soms wel geld. We sturen je dan een offerte per mail.
Waar kan ik een storing melden?
Dat kan bij je provider. Zij zoeken uit wat er aan de hand is. Blijkt er iets mis met ons netwerk? Dan geven het aan ons door. Wij zorgen dan dat het snel opgelost is.
Wat kost het om mijn glasvezelaansluiting te verplaatsen?
Het kost €299,- om je glasvezelaansluiting te verplaatsen. Dat is een vaste prijs. Het is inclusief arbeids-, materiaal- en voorrijkosten.
Kan ik het glasvezelaansluitpunt weghalen?
Je mag het glasvezelaansluitpunt niet zelf weghalen. Wil je het glasvezelaansluitpunt verwijderen? Vraag ons dan om hulp. Dat kan via www.mijnaansluiting.nl. Maak een account aan en doe je aanvraag. Wij nemen dan snel contact met je op.
Kan ik mijn glasvezelaansluiting verplaatsen?
Dat kan, maar je kunt het niet zelf doen. Wij doen het voor je. Je vraagt de verplaatsing aan via mijnaansluiting.nl.
Het verplaatsen van je glasvezelaansluiting kost €299,-.
Er is een storing. Wie kan me helpen dat op te lossen?
Neem bij een storing contact op met de leverancier van je abonnement. Zij kijken dan wat er aan de hand is. Blijkt er iets mis met ons netwerk? Dan geven zij het aan ons door. Wij nemen binnen 6 uur contact met je op en lossen het probleem op.
Kan ik voor mijn nieuwbouwwoning een haalbaarheidsonderzoek aanvragen?
Nee, dat hoeft niet. Wil je een glasvezelaansluiting in je nog te bouwen huis? Vraag de aansluiting aan via www.mijnaansluiting.nl.
Wat moet ik doen om het glasvezelnetwerk te gebruiken?
Is je aansluiting geïnstalleerd en wil je hem gaan gebruiken? Dan moet je nog een glasvezelabonnement afsluiten. Je doet dat via een provider. Ons netwerk is open. Je kiest zelf waar je een abonnement afsluit.
Ik heb een aansluiting, maar ik kan geen abonnement afsluiten. Hoe kan dat?
Dat zoeken we voor je uit. Neem contact op met onze klantenservice. Dan gaan we voor je aan de slag.
Kan ik de glasvezelaansluiting tijdelijk van de muur halen?
Dat kan, maar niet zonder onze hulp. Wil je het aansluitpunt tijdelijk loshalen? Neem contact met ons op. Dan helpen we je.
Waar kan ik een klacht indienen?
Dat kan via het klachtenformulier. We vinden het erg vervelend dat er iets is gebeurd en gaan meteen op zoek naar een oplossing. Je hoort binnen 2 werkdagen van ons.
Kan ik een haalbaarheidsonderzoek aanvragen?
Ja, je kunt hier vrijblijvend een haalbaarheidsonderzoek aanvragen. Dit kan voor een bestaande woning, een nieuwbouwwoning (die je op eigen initiatief bouwt) en een bedrijfspand. Is je nieuwbouwwoning of bedrijfspand onderdeel van een nieuwbouwproject? Dan hoef je geen haalbaarheidsonderzoek aan te vragen. Neem in dat geval contact op met je projectontwikkelaar.
Wat is een haalbaarheidsonderzoek?
Met een haalbaarheidsonderzoek kijken we of we je adres kunnen aansluiten op ons glasvezelnetwerk. En wat dat eventueel kost. We onderzoeken dat op afstand en hoeven dus niet langs te komen.
Je ontvangt na 15 werkdagen een e-mail met de uitslag. Het haalbaarheidsonderzoek is kosteloos.