Ik heb een aansluiting, maar ik kan geen abonnement afsluiten. Hoe kan dat?
Direct naar hoofdinhoud
Ik heb al glasvezel

Ik heb een aansluiting, maar ik kan geen abonnement afsluiten. Hoe kan dat?

Dat zoeken we voor je uit. Neem contact op met onze klantenservice. Dan gaan we voor je aan de slag.
Ik heb al glasvezel
  • Wat kost een haalbaarheidsonderzoek?
  • Waar kan ik een storing melden?
  • Wat kost het om mijn glasvezelaansluiting te verplaatsen?
  • Kan ik het glasvezelaansluitpunt weghalen?
  • Kan ik mijn glasvezelaansluiting verplaatsen?
  • Er is een storing. Wie kan me helpen dat op te lossen?
  • Kan ik voor mijn nieuwbouwwoning een haalbaarheidsonderzoek aanvragen?
  • Wat moet ik doen om het glasvezelnetwerk te gebruiken?
  • Kan ik de glasvezelaansluiting tijdelijk van de muur halen?
  • Waar kan ik een klacht indienen?
  • Kan ik een haalbaarheidsonderzoek aanvragen?
  • Wat is een haalbaarheidsonderzoek?
  • Wanneer krijg ik reactie op mijn verzoek om mijn aansluiting te verplaatsen of verwijderen?