Informatie over afspraak maken | Glaspoort
Direct naar hoofdinhoud

Alles over afspraak maken

We hebben je gemist

Als we bij je zijn langs geweest toen je niet aanwezig was, dan laten we een kaartje achter. We komen graag later langs op een moment dat het jou uitkomt. Daarvoor kun je een nieuwe afspraak inplannen.

Terugbelverzoek doen
Veelgestelde vragen
  • Hoe maak ik een afspraak met een glasvezelvoorbereider?
  • Hoe maak ik een afspraak om mijn aansluiting te activeren?
  • Hoe maak ik een afspraak voor het installeren van een glasvezelpunt op mijn adres?
  • Hoe pas ik mijn afspraak voor het activeren van mijn abonnement aan?
  • Ik was er niet, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of monteur?
  • Waarom moet er iemand bij mij binnen zijn voor de glasvezelaansluiting?
  • Krijg ik nu nog glasvezel?
  • Blijft mijn toestemming geldig